ערן חרמוני נבחר לתפקיד מזכ"ל מפלגת העבודה

איתי גדסי No Comments on ערן חרמוני נבחר לתפקיד מזכ"ל מפלגת העבודה

המועמד של יצחק הרצוג ניצח את הבחירות למזכ"ל מפלגת העבודה בבחירות שנערכו הערב • הרצוג: "צירות וצירי ועידת מפלגת העבודה אמרו היום את דברם בבחירות דמוקרטיות. מברך את ערן חרמוני על בחירתו לתפקיד"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת הבחירות של מפלגת העבודה, בראשות כב' השופט בדימוס יעקב שמעוני, מסרה הערב כי לתפקיד מזכ"ל מפלגת העבודה נבחר ערן חרמוני. ממפלגת העבודה נמסר כי המפלגה מברכת את חרמוני ומאחלת לו הצלחה בתפקידו.

חרמוני הוא מועמדו של יו"ר מפלגת העבודה יצחק הרצוג אשר התמודד מול יאיא פינק מועמדה של ח"כ שלי יחימוביץ'.

יו"ר מפלגת העבודה, יצחק (בוז'י) הרצוג: "צירות וצירי ועידת מפלגת העבודה אמרו היום את דברם בבחירות דמוקרטיות. מברך את ערן חרמוני על בחירתו לתפקיד. נעבוד יחד בשיתוף פעולה הדוק להמשך הצלחתה, אחדותה וחיזוקה של מפלגת העבודה והמחנה הציוני. אני מודה במיוחד לח"כ חיליק בר על שש שנים של עשייה, תחת ארבעה יושבי ראש, בהן פעל כמרכיב משמעותי לחיזוק מפלגת העבודה והוצאתה מהמשבר הכלכלי והפוליטי בה הייתה בעת שנכנס לתפקידו בשנת 2010. חיליק הוכיח בתקופת כהונתו מנהיגות, תעוזה ואחריות והמפלגה חבה לו הרבה מאוד.

ערן חרמוני, עורך דין בהכשרתו, פעיל ויזם חברתי. בעבר שימש כיו״ר המשמרת הצעירה הארצית, יו״ר נוער העבודה הארצי ומזכיר סניף גבעת שמואל. כיום מזכיר סניף מודיעין ומנהל המרכז הרעיוני של קרן ברל כצנלסון.

בתפקיד מזכ"ל מפלגת העבודה כיהן בשש השנים האחרונות ח"כ חיליק בר, סגן יו"ר הכנסת, והוא מסיים כהונה מוצלחת ביותר, בה היה לו תפקיד מרכזי ומכריע בשיקומה של המפלגה ובהוצאתה מהמשבר הכלכלי והפוליטי העמוק בו הייתה שרועה בשנת 2010. ח"כ בר היה לצעיר ביותר שנבחר לתפקיד המזכ״ל ולראשון שכיהן בו טרם שהיה חבר כנסת.

להלן תוצאות ההצבעה שהתקיימו בבחירות ממוחשבות, חשאיות וישירות –

בעלי זכות הצבעה – 2,132. סה"כ הצביעו 1812 קולות  85 אחוז הצבעה.

ערן חרמוני –  916 קולות

יאיא (יאיר) פינק – 806  קולות



0 תגובות